Pause - Rewind

14/04 2013 20:01
Det är så himla mycket som snart bara kommer försvinna och jag vet inte om jag pallar trycket. Vill tillbaka till ettan, till sommaren 2011, våren 2012. Till alla pinsamma gymnasiefester, alla gånger man vart så lycklig att man inte vetat vart man ska ta vägen. Till alla gånger man kramats extra hårt för att hålla ihop något trasigt. Alla gånger vi skrattat åt hur dumma vi är. Alla gånger man sagt en sak och gjort något helt annat. Vår klass. NS1b som blev NS3b. Vårt lilla gäng, alla tjejkvällar och alla grillkvällar. Personer som kommit och gått, nya och gamla. Skulle jag få välja igen skulle jag inte gjort på något annat sätt. För vi och allt vi har gjort tillsammans, både bra och rent ut sagt åt helvete dåliga saker, är det som gör oss till oss, och vi är fan i mig världsklass! 
Posted by: Babben
14/04 2013 20:20

TYCKER OM ER SÅ HIMLA MYCKET!!!!


Name:
Remember me

E-mail:

URL/Site:

Comment: