19th Birthday

12/11 2013 00:08
 Världens sugigaste kollage insåg jag nu, men whatever. 
1. Finaste kortet jag fick av tjejerna, samt lite Aussie-dollar (behöver jag säga hur taggad jag blev av dessa?) / 2. Jag och mina fina rosor!! / 3. Jag och Mimmi inna vår middag i lördags! 
 
Igår blev jag 19 år, och jag är SÅ glad att jag inte är äldre, tänker fylla 20, inte mer. Hur mycket jag ön längtar efter framtiden, vore väl hur nice som helst att leva hela livet som 20 bast? Haha. Fick massor av fint av vänner och familj, omger mig av norra halvklotets bästa människor tror jag! Haha folk hade även fattat min pik om att jag gått och förälskat mig i rosor, kammade hem 4 buketter och mitt rum både luktar och ser ut som som himlen numera! 
Små chattat med Linnea lite också, som befinner sig down under just nu. Alltså hjärtat dunkar av bara tanken på att försvinna här ifrån, kan inte tänka mig någonting bättre just nu, behöver det så mycket.
Vi hörs imorgon med bättre bilder förhoppningsvis, ta hand om er! 

Name:
Remember me

E-mail:

URL/Site:

Comment: