12 Oktober

12/10 2013 19:06
Hey! Försöker tappert hålla igång det jag startat gällande bloggen. Säger bara att så småningom kommer den bli bättre, är själv excietd så hååååll utkik! 
Spenderade gårdagen på små höstvägar i Östergötland med farmor och farfar. Alltså SÅ fint ute, sol och alla höstträd. Min farmor och farfar är världens bästa och gulligaste, hänger så gärna i ett fågelskådartorn för deras skull. På kvällen mötte jag upp tjejerna och satt en stund på Världens, blev tidigt dock, jobbat sen 8 imorse och det var ett helvete från sek 1. Fick dock höra att jag var underbar när jag gick hem, well, man försöker ju. Nu ska jag mysa med min familj och äta räkor. Men som sagt håll utkik efter excitement här, time will tell vad som komma skall, puss!

Name:
Remember me

E-mail:

URL/Site:

Comment: