Avstånd och växtvärk

21/10 2013 22:28
Älskade vän. Pratde lite med min Jenny igår, som just nu befinner sig i Stockholm och har påbörjat en make-up artist utbildning på Linda Mehrens Make Up Academy. Såå stolt kompis här va! I vilket fall så fick jag sånt perspektiv på avstånd.Hon är där, jag är här, och så småningom är jag tusen mil bort på en annan sida av jordklotet. Påväg mot två skilda drömmar och två skillda mål. Nästan alla mina vänner och min familj kommer befinns sig någon annan stans där jag inte är. Att växa är inte bara spännande, det är svårt också. Man måste lära sig att sakna, och hantera allt det där som man inte brukade göra själv. Men jag försöker intala mig att det kommer vara värt det. Värt allt det där som känns. Och att de som finns på precis samma plats när man landat igen, när man får krama om, skratta och dela erfarenheter. De är de som alltid kommer vara där, precis hela livet.
Posted by: Selina
23/10 2013 09:46

Vilken härlig bild!

Posted by: Jenny
23/10 2013 12:43

Alltså näe. Lämna mig inte :(


Name:
Remember me

E-mail:

URL/Site:

Comment: