Mini Prada

21/10 2013 21:43
Hur söta är inte dessa? Detalj-hjärtat slog dubbla slag när jag och babysis fick de här mini-parfymerna efter mamma och pappas kryssning. De är så små och perfekta att ha med sig, tax-free shopping när den är som bäst! Har förresten lagt beslag på syrrans kamera, tills jag skaffar mig en själv, sån beslutsångest på det området..
Har vart ledig hela dagen idag, sjukt behövligt efter min och Linneas utgång i lördags, känner mest what happened, haha SÅ roligt.
Hämtade upp Mimmi förut och drog ett varv inne i stan, planerade lite inför middagen vi ska ha den 9e, blIr awesome.
Nu ska jag ta en sked och äta jordnötssmör direkt ur burken! Puss
Posted by: elin wahlberg
21/10 2013 22:28

vad söta!

Svar: Visst är de!
Lisa Thörn


Name:
Remember me

E-mail:

URL/Site:

Comment: